Obsługa klienta: pn-pt 9:00-16:00

Często zadawane pytania

Zamówienia

By złożyć zamówienie wybierz model i rozmiar produktu oraz dodaj wybrany produkt do koszyka. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, a w zakładce “zamówienie” uzupełnij wymagane dane i przejdź do wybranej płatności. Przed finalnym złożeniem zamówienia zaakceptuj regulamin sklepu. Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas: +48 727 705 368 lub +48 727 705 369 

By ułatwić składanie zamówień w sklepie LIYA przygotowałyśmy możliwości:
– przelew natychmiastowy,
– przelew standardowy,
– płatność BLIK.

Zamówienia zostają wysłane do 48 godzin w dni robocze od momentu otrzymania płatności.

Zamówienia zostają wysłane do 48 godzin w dni robocze od momentu otrzymania płatności.

Czas dostawy uzależniony jest od wybranej metody przesyłki:
– kurier InPost od 1 do 3 dni roboczych,
– paczkomaty InPost od 1 do 3 dni roboczych.

Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym czy w czasie wyprzedaży sezonowych.

Jeżeli złożyłaś zamówienie, logując się do konta wystarczy, że wejdziesz w zakładkę “Moje zamówienia”. Tam oznaczony jest status każdego złożonego zamówienia.

Jeżeli wybrałaś opcję bez logowania, podczas składania zamówienia – sprawdź swoją skrzynkę mailową. O każdej zmianie w zamówieniu informujemy na bieżąco za pomocą maila.

Tak, jeżeli zamówienie nie trafiło jeszcze w ręce przewoźnika, możesz je anulować. W tym celu zaloguj się na swoje konto – opcja ta jest dostępna jedynie dla zarejestrowanych klientów. Możesz również do nas zadzwonić lub napisać maila – wówczas zrobi to za Ciebie nasz dział Obsługi Klienta.

Tak, dotrze on do Ciebie mailowo po opłaceniu zamówienia.

By spersonalizować zamówienie wykorzystaj pole „Uwagi do zamówienia”. Możesz wtedy poprosić np. o specjalną dedykację lub wydłużony termin wysyłki produktów.

Niestety, obecnie nie posiadamy takiej możliwości.

WYMIARY

Do każdego produktu załączamy tabelę rozmiarów. By dobrać odpowiedni rozmiar należy znać swoje wymiary i porównać je z tabelą, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który najbardziej im odpowiada.

Wymiary znajdują się w opisie każdego produktu, w zakładce “Tabela wymiarów”.

KONTAKT

Nasz sklep pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–16:00.

Jesteśmy dostępne telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–16:00 pod numerem telefonu oraz mailowo: [email protected]

Aktywnie działamy również na swoich social mediach, gdzie również chętnie odpowiadamy na Wasze pytania i rozwiewamy wątpliwości.

Zwroty

Wypełnij specjalnie przygotowany w tym celu formularz zwrotu i postępuj zgodnie z zawartymi w nim instrukcjami.

Tak, decydując się na odesłanie produktu, zwracasz paczkę na swój koszt.

Wybierz tego, który odpowiada Ci najbardziej 🙂

Tak, możesz zwrócić tylko część zamówienia. Procedura jest taka sama jak w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Wymiana

Dokonaj zwrotu zamówienia, które chcesz wymienić. Proces zwrotu dokładnie omówiliśmy powyżej. Dokonamy zwrotu środków na Twoje konto, a Ciebie poprosimy o złożenie nowego zamówienia.

Nasza strona wykorzystuje do działania pliki Cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zostańmy w Kontaktcie

My też nie lubimy spamu więc nie musisz się martwić o ilość przychodzących od nas e-maili. Zapisz się a dowiesz się pierwsza o nadchodzących nowościach <3